Honselersdijk
24-40 uur
MBO+ niveau
MPS zet zich in voor het verduurzamen van de wereldwijde tuinbouwsector met een focus op bloemen en planten. Dit doen we door het ontwikkelen van innovatieve (online) tools en certificatieschema’s, waarmee bedrijven hun duurzaamheidsinspanningen transparant en meetbaar kunnen maken. De standaarden van MPS zijn internationaal geaccepteerd en leidend in de sierteelt. Wij zijn wereldwijd actief, met meer dan 3500 deelnemers in 52 landen. MPA is een stichting zonder winstoogmerk, maar wel met de commerciële opdracht om zoveel mogelijk kwekers, handelsbedrijven en retailers mee te krijgen in de verduurzaming van hun bedrijven en ketens.
Voor ons Customer Service Team zoeken wij een extra collega die als eerste, telefonische aanspreekpunt onze klanten slim helpt met hun vragen over schema’s en tools.
Naast leuke collega’s en een goede werksfeer staan er ook goede arbeidsvoorwaarden tegenover. Als het van beiden kanten klikt, krijg je bij aanvang direct een jaarcontract aangeboden. Hierna is er de intentie om dit contract om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd. MPS valt onder de CAO van Royal Flora Holland en dit betekent dat zij jou een salaris kunnen bieden tussen €4587,90 en €6509,51 bij een 38-urige werkweek. Daarnaast profiteer je van 27 vakantiedagen en 13 ATV dagen bij een fulltime dienstverband, ontvang je 8,33% vakantiegeld en kun je deelnemen aan een pensioenregeling (PGB).
Verder krijg je de kans om je kennis up-to-date te houden door deel te nemen aan cursussen en/of een opleiding te volgen. Ook krijg je de mogelijkheid om 50% van je tijd thuis te werken en ontvang je hiervoor een vergoeding. Jaarlijks worden er bedrijfsuitjes georganiseerd en kun je meedoen aan de tafeltenniscompetitie in de pauze. Klinkt dat niet geweldig?
Een belangrijk onderdeel voor MPS is de doorontwikkeling van ons online klantenportaal. Jij denkt actief mee en speelt een waardevolle rol in een slimmer en klantvriendelijker ondersteuningsproces. Als Commercieel medewerker binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt over MPS-schema’s en -tools. Je ondersteunt de commerciële afdeling, zodat je collega’s kunnen presteren bij de klant. Je werkt oplossingsgericht nauw samen met je collega’s in het Customer Service Team om tijdig en accuraat klantverzoeken af te handelen. Waar mogelijk los je zaken direct zelf op. Kortom: je draagt bij aan het vergroten van klanttevredenheid én de groei van MPS.
Je bent een klantgerichte professional die telefonisch snel tot de kern van een klantvraag komt en energie krijgt van het helpen van anderen. Je werkt nauwkeurig en gestructureerd, blijft rustig als het druk is en hebt een proactieve houding. Verder neem je mee:
Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op met Lisa Jonkheer via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.