Vacature

Backoffice medewerker

Adres

Rijswijk

Openingstijden

40 uur

Educatie

MBO4

Kom jij uit de nabije omgeving van Rijswijk/Den Haag en ben jij dé gemotiveerde administratieve duizendpoot die ons team komt versterken en nieuwe uitdagingen aan durft te gaan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Vanaf de oprichting in 2001 is ItaQ volop in ontwikkeling. Zij zijn gespecialiseerd in het detacheren van ICT Professionals en Interim managers bij overheden en bedrijven in het topsegment van de markt. De werkwijze van ItaQ kenmerkt zich door een persoonlijke, maar professionele aanpak. Bij ItaQ krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en word je hierbij ondersteund door middel van interne trainingen en kennis sessies. 

 

Hard werken loont!

Naast de uitdagende en afwisselende functie, biedt ItaQ de volgende voorwaarden:

  • Werken in een professionele en dynamische omgeving;
  • Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen het bedrijf;
  • Salarisrange tussen de €2.500 en €4.000 per maand, ingeschaald op basis van ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals budget voor professionele ontwikkeling, extra vakantiedagen etc;
  • Bonusregeling;
  • Een contract van 7 maanden of een jaar, met uitzicht naar vast;
  • Vrijdagmiddag borrels;
  • Maandelijkse teamuitjes, etentjes of borrels;
  • Onderdeel van een jong team, met dezelfde drive die jij hebt.

Jouw toekomstige werkdag

Binnen het Backoffice team ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve werkzaamheden, waaronder het verwerken van urenstaten, contracten en facturen. Je werkt samen met vijf collega’s en legt verantwoording af aan de financieel directeur. In deze functie bied je ondersteuning aan zowel opdrachtgevers als gedetacheerde professionals. Je beantwoordt vragen en verstrekt informatie over de dienstverlening, zowel telefonisch als per e-mail. Daarnaast ontvang je bezoekers en ondersteun je het recruitmentteam bij administratieve taken rondom ICT-aanvragen. Je houdt klant- en kandidaatgegevens bij, verwerkt reacties in de database en zorgt ervoor dat het CRM-systeem actueel blijft. Tot slot ben je verantwoordelijk voor het opstellen van rapportages.

Dit ben jij

  • Je werkt gestructureerd en volgens de ItaQ voorschriften en procedures;
  • Je bent energiek, stressbestendig en resultaatgericht;
  • Je bent een echte teamspeler en kunt goed samenwerken;
  • Je houdt ervan om je mouwen op te stropen en laat je niet snel uit het veld slaan;
  • Je gaat door tot het gewenste eindresultaat gehaald is;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Bewezen ervaring met Word, Excel en Outlook;
  • Je bent 40 uur beschikbaar en krijgt energie van het dagelijks op kantoor werken.
logo itaq.png

Interesse in bovenstaande vacature?

Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op met Lisa Jonkheer via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.

Reinders & van Soest - 9-7-24-9.jpg

Persoonsgegevens