Rijswijk
40 uur
MBO4
Vanaf de oprichting in 2001 is ItaQ volop in ontwikkeling. Zij zijn gespecialiseerd in het detacheren van ICT Professionals en Interim managers bij overheden en bedrijven in het topsegment van de markt. De werkwijze van ItaQ kenmerkt zich door een persoonlijke, maar professionele aanpak. Bij ItaQ krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en word je hierbij ondersteund door middel van interne trainingen en kennis sessies.
Naast de uitdagende en afwisselende functie, biedt ItaQ de volgende voorwaarden:
Binnen het Backoffice team ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve werkzaamheden, waaronder het verwerken van urenstaten, contracten en facturen. Je werkt samen met vijf collega’s en legt verantwoording af aan de financieel directeur. In deze functie bied je ondersteuning aan zowel opdrachtgevers als gedetacheerde professionals. Je beantwoordt vragen en verstrekt informatie over de dienstverlening, zowel telefonisch als per e-mail. Daarnaast ontvang je bezoekers en ondersteun je het recruitmentteam bij administratieve taken rondom ICT-aanvragen. Je houdt klant- en kandidaatgegevens bij, verwerkt reacties in de database en zorgt ervoor dat het CRM-systeem actueel blijft. Tot slot ben je verantwoordelijk voor het opstellen van rapportages.
Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op met Lisa Jonkheer via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.