Vacature

Assistent Accountant

Adres

Delft

Openingstijden

24 - 32 uur

Educatie

MBO 4

Ben jij nauwkeurig, geordend en gestructureerd en ijzersterk met cijfers? Vind jij het leuk om in een klein bedrijf te werken met een kantoorhond? Dan zoeken wij jou!

Slof & van der Meer is een klein kantoor gevestigd in Delft dat is gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf. Zij verzorgen financiële administraties, jaarrekeningen, salarissen en allerhande belastingaangiften. Daarnaast geven zij adviezen over deze zaken. Slof & van der Meer bestaat al zo’n 40 jaar. Wim van der Meer, de eigenaar van het kantoor, doet zijn vak nog met veel plezier.

 

Hard werken loont!

Naast de fijne informele sfeer en een kantoorhond biedt Slof & van der Meer de volgende voorwaarden:

  • Een jaarcontract, met uitzicht tot vast;
  • Salarisrange tussen €2.800 en €3.800 per maand o.b.v. 40 uur, ingeschaald naar ervaring;
  • Hybride werken mogelijk (na jouw inwerkperiode);
  • Goede pensioensregeling bij de Nationale Nederlanden;
  • 8,33% vakantiegeld, uitbetaald in mei;
  • 25 vakantiedagen + 6 ATV dagen, o.b.v. 40 uur;
  • 13e maand, uitbetaald in december;
  • Reiskostenvergoeding, €0,23 per km of OV vergoeding;
  • Doorgroeimogelijkheden in kennis en salaris;
  • Een klein team, waarvan je door de vele jaren ervaringen, veel van kunt leren.

Jouw functie

Als assistent accountant ben jij de verbindende factor tussen de klant en de financiële administratie. Je bent verantwoordelijk voor het samenstellen van jaarrekeningen, het verzorgen van fiscale aangiften en het onderhouden van klantcontact. Daarnaast adviseer je klanten, beheer je hun financiële administraties en verwerk je de btw-aangiften per kwartaal. Ook ondersteun je bij diverse administratieve taken en draag je actief bij aan de verdere automatisering van processen binnen het kantoor.

Dit ben jij

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde MBO/ HBO opleiding bedrijfsadministratie;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Heb je ervaring met diverse softwareprogramma’s zoals: Multivers Accounting, Audition en Fiscaal Gemak? Dan heb jij een streepje voor;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je kunt goed zelfstandig werken en toont initiatief;
  • Je bent sociaal en communicatief vaardig;
  • Je bent administratief sterk en werkt secuur.
Schermafbeelding 2025-05-08 125519.png

Interesse in bovenstaande vacature?

Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op met Lisa Jonkheer via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.

Reinders & van Soest - 9-7-24-9.jpg

Persoonsgegevens