Vacature

Administratief medewerk(st)er

Adres

's Gravenzande

Openingstijden

32 - 40 uur per week

Educatie

MBO werk- en denkniveau

Ben jij opzoek naar een veelzijdige en administratieve functie binnen een echt Westlands familiebedrijf waar samenwerken en aanpakken centraal staan? Dan maken wij graag kennis met jou!

Jonge Planten Grünewald is dé specialist in het bewortelen van perk- en balkonplanten. Zij leveren een zeer breed assortiment van verschillende veredelaars. Het bedrijf is gevestigd in ’s-Gravenzande en telt 3,5 hectare kasoppervlak. Daarvan is 1,3 hectare bestemd voor het steken en bewortelen van de stek. De overige oppervlakte gebruiken zij voor onder meer bewaren, koelen en afharden. Naast het bedrijf is een ruime showtuin gesitueerd waar er tijdens het seizoen een mooi overzicht van het actuele assortiment bekeken kan worden. 

Met 12 personen in vaste dienst en (afhankelijk van het seizoen) zo’n 7 – 100 uitzendkrachten die dagelijks werkzaam zijn staat dit bedrijf als een huis. Op dit moment is er ruimte gekomen voor een stressbestendige-, sociale- maar vooral flexibele kracht die het team op administratief vlak komt versterken. Herken jij je in onderstaand profiel? Schroom niet, maar solliciteer! 

 

Wat kan je van ons verwachten?

Bij aanvang krijg jij een jaarcontract aangeboden. Zo kunnen jullie aan elkaar wennen en kan jij kennis maken met zowel de drukke- als de rustigere seizoenen. Is er na dit jaar een wederzijdse match? Dan krijg jij direct een vast contract. 

Voor deze functie kun je rekenen op goede arbeidsvoorwaarden passend bij je ervaring en verantwoordelijkheden. Jonge Planten Grünewald valt onder de glastuinbouw cao, wat inhoudt dat je een goede pensioenregeling krijgt (BPL) en een reiskostenvergoeding. 

Binnen dit bedrijf is er oog voor de mens. Iedereen is gelijk en je doet het samen. Dit werkt fijn en daardoor is het dus laagdrempelig om in te stappen. Jaarlijks worden er twee bedrijfsuitjes georganiseerd en is er een familie BBQ. Ook rond Kerst kun je een leuke activiteit verwachten en bij interesse is het mogelijk om mee te gaan naar open dagen/ beurzen.

Er is voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Je kunt vak gerelateerde cursussen volgen en (bij interesse) extra taken/ verantwoordelijkheden op je nemen.

Jouw rol

Binnen het hoogseizoen (november t/m april) is het tempo hoog en de dynamiek groot. Het is precies de periode waarin alles samenkomt en waarin wij het verschil maken voor onze klanten. In deze functie draag je bij aan een soepel verlopend orderproces en ben je een belangrijke schakel tussen klant, collega’s en transporteurs.

Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van binnenkomende bestellingen en klantvragen, zowel telefonisch als per e-mail. Je handelt verzoeken zelfstandig en accuraat af, schakelt waar nodig met collega’s in de logistiek of de kas, en zorgt ervoor dat alle benodigde informatie tijdig en correct wordt vastgelegd. Hierbij werk je nauw samen met collega’s in verschillende onderdelen van het bedrijf.

Het opstellen van leverdocumenten, het inplannen van zendingen en het contact onderhouden met transporteurs behoren tot je dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast zorg je ervoor dat certificaten, zoals fytosanitaire documenten, tijdig worden aangevraagd zodat internationale leveringen probleemloos kunnen doorgaan. Ook het bijhouden van de containeradministratie en het verzorgen van up-to-date planningen vallen onder jouw verantwoordelijkheid.

Je werkt gestructureerd, bent servicegericht en houdt van afwisseling. Af en toe even de werkplek verlaten om de kas of loods in te lopen vind je prettig, zo blijf je graag betrokken bij het product en het team. In drukke periodes ben je flexibel inzetbaar en bereid om, in overleg, extra uren te maken. Deze uren kunnen vervolgens worden gecompenseerd in het laagseizoen (mei t/m oktober), bijvoorbeeld door extra vrije dagen op te nemen of tijdelijk minder te werken.

Met jouw inzet en nauwkeurigheid zorg je ervoor dat het proces, van order tot levering, soepel en efficiënt verloopt. Zo lever je dagelijks een waardevolle bijdrage aan de klanttevredenheid én de interne samenwerking.

 

Dit breng je mee

  • Je hebt affiniteit met de glastuinbouw en minimaal 1 á 2 jaar ervaring in een logistieke- of administratieve rol;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschift en je kunt jezelf goed redden in het Engels;
  • Je kan goed overweg met het MS Office pakket (denk aan Teams) en hebt minimaal basiskennis van Excel;
  • Je bent woonachtig binnen +/- 30 minuten reistijd vanaf het bedrijf.  
logo1.png

Interesse in bovenstaande vacature?

Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op met Lisa Jonkheer via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.

Reinders & van Soest - 9-7-24-9.jpg

Persoonsgegevens