Administratief medewerker verkoop

Onze opdrachtgever is een internationale leverancier van complete tuinbouwprojecten in binnen- en buitenland. Het streven van onze opdrachtgever is om steeds de beste oplossingen voor de klant te bieden. Dit heeft geleid tot het opzetten van eigen specialistische afdelingen, zoals de afdeling kassenbouw, scherming, kasverwarming en teeltgoten. Door de jaren heen is het bedrijf gegroeid en werken er op dit moment zo’n 30 personen. De afdeling Finance bestaat uit vijf personen met ieder zijn of haar eigen vakgebied. Uiteraard ondersteun je elkaar waar nodig.
 

Kerneigenschappen

Standplaats: Poeldijk
Aantal uren: 32 – 40 uur
Functieniveau: MBO niveau
Vereiste diploma’s/certificaten: Moderne Bedrijfsadministratie (MBA) of Praktijkdiploma boekhouden (PD). Mocht je één van deze diploma’s niet hebben, maar heb je wel ruimschoots ervaring? Dan nodigen we je alsnog uit om te solliciteren!
Soort contract: bij aanvang een tijdelijk contract van zeven maanden. Hierna is er de intentie om iemand vast in dienst te nemen.
Werktijden: in overleg te bepalen.
Werkdagen: maandag t/m vrijdag
CAO: werken niet met een CAO, maar hebben een personeelshandboek
Pensioenregeling: middelloonregeling (dit betekent dat onze opdrachtgever de premie 100% betaald)
Vakantiegeld: 8% van het bruto jaarsalaris
Vakantiedagen: 25 dagen o.b.v. een fulltime dienstverband

Werkzaamheden

  • Het beheren van het verkoopproces van A tot Z. Dit houdt in dat je o.a. projecten registreert, projectnummers aanmaakt, checkt of documenten zijn getekend tot aan het versturen van de factuur richting de klant;
  • Administratieve ondersteuning van het verkoopproces en bij de projectadministratie;
  • Het opstellen en verwerken van offertes;
  • Nacalculatie. In overleg met de werkvoorbereider het project nalopen en waar afwijkingen zijn ontstaan deze verwerken in de facturen;
  • Verbeteren van het administratieve proces waar nodig.

In deze functie werk je nauw samen met de afdeling Sales. Het software systeem dat gebruikt wordt is Inventive.  

De ideale kandidaat

  • Heeft minimaal twee jaar ervaring met administratieve werkzaamheden, boekhouding of op een financiële afdeling;
  • Heeft affiniteit met de kassenbouw;
  • Vindt het leuk om snel te schakelen met collega’s en om alles in goede banen te leiden;
  • Beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Heeft kennis van MS office en kan omgaan met Excel.

Salarisindicatie en overige arbeidsvoorwaarden

Het bruto maandsalaris ligt rond de € 3000,- o.b.v. een fulltime dienstverband. Naast een goed salaris ontvang jij aan het einde van het jaar een eindejaarsuitkering van 8%. Daarnaast stelt onze opdrachtgever met iedere medewerker een persoonlijk ontwikkelplan op, omdat ontwikkelen en (blijven) leren heel belangrijk is voor onze opdrachtgever! Verder ontbreekt het je aan niets, want in hun bedrijfspand hebben ze een sportschool waar je gratis gebruik van mag maken, is er 3x per week vers fruit, rammelen de kerstpakketten nooit (deze zitten harstikke vol), is er jaarlijks een BBQ en jaarlijks een leuk uitje met z’n alle.

Heb jij vragen over deze vacature? Neem dan telefonisch contact op met Maaike of Zina (0174-514875).

Persoonsgegevens