Vacature

Operationeel manager

Adres

Den Haag

Openingstijden

24 - 32 uur

Educatie

HBO werk- en denkniveau

Ben jij écht in je element als je 20 dingen tegelijk mag doen? Als je een team aan mag sturen en motiveren? Heb je ook nog een creative en/of marcom-achtergrond? Lees dan gauw verder!

Mooi echt! is een dynamisch en creatief bureau dat zich richt op het vastleggen van de diversiteit in de samenleving. Met een breed scala aan opdrachtgevers, waaronder corporates, stichtingen, reclamebureaus en de overheid, creëren zij impactvolle en betekenisvolle content. Wil jij een sleutelrol spelen in hun groeiende team?

 

Hard werken loont!

  • Een functie voor 24 tot 32 uur per week, verdeeld over minimaal 4 dagen;
  • Een salarisindicatie van €3.600,- tot €4.200,- op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van ervaring;
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Zeswekelijkse coaching als vast onderdeel van je arbeidsvoorwaarden;
  • De kans om mee te bouwen aan de groei van het bureau dat diversiteit in beeld brengt;
  • Werken met een diverse mix van opdrachtgevers;
  • Ruimte om mee te denken in de ontwikkeling van het bedrijf en operationele processen;
  • Een open cultuur in een hecht en gezellig team;
  • Maandelijkse teamlunches, -borrels, en/of -uitjes.

Wat ga je doen?

Als operationeel manager bij Mooi Echt! leid je het bedrijf en krijg je veel vrijheid om samen met de eigenaar en het team de koers van de onderneming te bepalen en vorm te geven aan de groei. Je bent verantwoordelijk voor het operationele management en zoekt continu naar mogelijkheden om te optimaliseren. Jij bent degene die ambities werkelijkheid maakt.

Je initieert en leidt projecten van A tot Z, zoals bijvoorbeeld het lanceren van twee nieuwe producten/diensten. Jouw rol draagt direct bij aan de missie om diverse en impactvolle content te creëren. Je stuurt het team in de dagelijkse werkzaamheden, beheert de financiële administratie, en behaalt – of overtreft zelfs – de omzet- en winstdoelen. Daarnaast bouw en onderhoud je sterke relaties met de opdrachtgevers en samenwerkingspartners.

  • Teammanagement: Aansturen, begeleiden en motiveren van het volledige team.
  • Financiën: Verantwoordelijk voor de financiële administratie in samenwerking met de collega die dit wekelijks uitvoert.
  • HR: Beheer van de personeelsadministratie en, indien nodig, werving en selectie van nieuwe collega’s.
  • Projectmanagement: Samen met de eigenaar strategische doelen vertalen naar concrete projecten en deze van begin tot eind uitvoeren.
  • Fotoshoots en videoproducties: Coördineren van klantcontact, regelen van modellen, en beheren van projectadministratie, inclusief offertes en facturen.
  • Marketing & Communicatie: Zorgen dat we zichtbaar zijn en blijven op Google en sociale media, het beheren van de website, en het uitvoeren van online campagnes.

Ben jij:

  • Oplossingsgericht en ervaren in leidinggeven?
  • Op je plek in een klein, dynamisch team?
  • In staat om projecten van begin tot eind te beheren?
  • Flexibel met last-minute veranderingen?
  • Goed in het prioriteren van taken?
  • Representatief en enthousiast op netwerkevents?
  • Creatief en meedenkend over passende beelden voor klanten?
182918442_143700401098799_7690471228549425700_n.png

Interesse in bovenstaande vacature?

Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op met Lisa Jonkheer of Jamilla van der Ende via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.

 

 

Jamilla - Lisa - Overleg.jpg

Persoonsgegevens