Vacature

Office Assistent

 

Naaldwijk

 

24 - 34 uur

 

MBO-4 werk- en denkniveau

Ben jij administratief ijzersterk en ben jij op zoek naar een zelfstandige, afwisselende en verantwoordelijke baan? Lees dan snel verder want dan hebben wij een mooie uitdaging voor jou!

Reinders & van Soest is een full service (personeels-)adviesbureau waar op dit moment ruim 20 passievolle medewerkers werkzaam zijn. Binnen onze organisatie heeft een ieder zijn eigen specialisatie en dit is onderverdeeld in 5 verschillende labels: Recruitment, HRM, Mobiliteit, Mediation en Werk & Kanker.
Ons doel is om onze opdrachtgevers op proactieve wijze te ontzorgen, verwachtingen te overtreffen en samen met de opdrachtgevers groei te realiseren. Het hoofddoel is om de continuïteit te waarborgen binnen iedere organisatie.

Als office assistent heb je met alle afdelingen te maken. Je fungeert niet alleen als vraagbaak als het gaat om praktische zaken binnen Reinders & van Soest, maar bent ook de rechterhand van de medewerkers op onze afdeling Mobiliteit.

Hard werken loont!

Bij aanvang krijg je een tijdelijk contract, maar wij willen met iemand de toekomst in! Dit betekent dat je hierna, bij een wederzijdse match, direct een vast contract krijgt. Het salaris is prima en bij een positief bedrijfsresultaat vinden we dat iedereen hier iets van terug mag zien. Je krijgt de mogelijkheid om mee te bewegen met een groeiende organisatie. Er is altijd ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en het volgen van cursussen/ opleidingen. Reinders & van Soest valt niet onder een cao, maar er is wel een personeelshandboek aanwezig. Je krijgt een pensioenregeling waarvan de helft van de premie betaalt wordt door de werkgever, ieder jaar 8% vakantiegeld en 25 vrije dagen bij een fulltime dienstverband. Uiteraard hoort er bij deze functie een telefoon en laptop van de zaak. Reinders & van Soest is een zeer professioneel (personeels-)adviesbureau, maar er hangt altijd een informele, gezellige sfeer onder elkaar. Wij beschikken over een vitaliteitsprogramma, organiseren leuke borrels en gezellige bedrijfsuitjes. Daarnaast is thuiswerken (in overleg met je collega’s) geen probleem.

logo Reinders en van Soest scherp.png

Jouw toekomstige werkdag

Als office assistent ben je een belangrijke schakel binnen Reinders & van Soest. Je ondersteunt alle afdelingen in de breedste zin van het woord. Iedere dag is anders, maar toch nemen we je graag even mee in onze, en misschien straks ook wel, jouw wereld.

Het is maandagochtend 08:20 uur en je komt aan op kantoor. Je bent graag lekker op tijd aanwezig, zo kun je je goed voorbereiden op de werkdag. Je schenkt een heerlijke kop koffie of thee voor jezelf in en langzaamaan druppelen je collega’s het kantoor binnen. Je maakt even een praatje over het weekend en gaat aan de slag. Je opent je mail en ziet dat deze na het weekend nodig bijgewerkt dient te worden. Na het behandelen van je mail stel je voor jezelf een to-do lijstje op. Dan gaat de telefoon. Jij neemt deze altijd zo snel mogelijk op en zorgt ervoor dat de persoon aan de andere kant antwoord krijgt op zijn/haar vragen. Je vindt het fijn om iemand een stap verder te helpen, of je nu een klant of collega aan de lijn hebt. Tijd om het to-do lijstje verder af te werken. Er zijn een aantal nieuwe aanvragen binnengekomen voor de afdeling Mobiliteit. Omdat jij de collega’s op deze afdeling ondersteunt, neem jij het voorwerk van de mobiliteitstrajecten voor je rekening. Je zorgt ervoor dat er een digitale map wordt aangemaakt, voegt het traject toe in het CRM systeem, checkt nog even de opdrachtbevestiging en zorgt ervoor dat het werkplan naar de mobiliteitsadviseur wordt gestuurd zodat hij/zij hiermee aan de slag kan. Tijdens het traject monitor je of alle stappen juist doorlopen worden en stelt proactief vragen aan je collega’s om te monitoren of alles nog volgens plan verloopt. Als alles juist geadministreerd staat ga je verder met het bestellen van een leuk cadeau voor een collega die binnenkort jarig is en bestel je een mooi boeket voor een nieuwe collega die volgende week start. De dag vliegt voorbij en nadat je nog wat taken van het to-do lijstje hebt afgewerkt, zie je dat het alweer 16:45 uur is. Je ruimt de vaatwasser in, pakt je spullen, zegt je collega’s gedag en gaat op weg naar huis.

Morgen staan er weer andere taken op de planning. Je gaat onder andere aan de slag met het bestellen van kantoorartikelen, regelt nog wat praktische zaken voor een collega die binnenkort start en schakelt nog even met de ICT beheerder, jij bent namelijk het eerste aanspreekpunt voor die partij. Fijn toch die afwisseling?

Dit ben jij

  • Je hebt ruime ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt ervaring opgedaan met verschillende administratieve processen;
  • Je bent communicatief erg sterk en staat stevig in je schoenen;
  • Het MS office pakket heeft voor jou geen geheimen;
  • Bij voorkeur heb je ervaring met een CRM of ERP systeem;
  • Je bent woonachtig in of rondom Westland.
Emina 3.jpg
Persoonsgegevens

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.