Vacature

Office Assistant

Adres

Maasdijk

Openingstijden

16-24 uur

Educatie

MBO werk- en denkniveau

Ben je op zoek naar een administratieve baan met inhoud, die je prima kunt combineren met je studie of andere activiteiten? Kom dan snel een kop koffie bij ons drinken!

Reinders & van Soest is een allround HR-adviesbureau, waar ongeveer 20 HR-professionals werken. Daarnaast zetten wij ook regelmatig zzp’ers in voor diverse opdrachten op HR-gebied. In onze organisatie heeft ieder zijn eigen specialisatie, ondergebracht in 5 verschillende labels: Recruitment, HR-advies, Mobiliteit, Mediation en Werk & Kanker. Ons kantoor staat in Maasdijk, maar onze adviseurs werken in het hele land.

Jij komt te werken bij onze afdeling Mobiliteit. Hier worden mensen begeleid die om medische redenen uitgevallen zijn, of om een andere reden op zoek zijn naar een nieuwe baan. Je werkt niet alleen nauw samen met de Manager Mobiliteit, de Financieel-Administratief Medewerker en de Medewerker Backoffice, je bent ook de administratieve steun en toeverlaat van andere collega’s.

Wij zijn een informeel team, en houden ervan om kennis met elkaar te delen. Heb je goede ideeën over hoe onze organisatie nóg beter kan werken, dan staan wij daar zeker voor open! We werken hard, maar zorgen graag voor een gezonde energiebalans. Daarom organiseren we regelmatig gezellige borrels en teamuitjes.

 

Hard werken loont!

Je krijgt een tijdelijk contract, maar je hoort er helemaal bij. Je zult dan ook merken dat je je al snel helemaal thuis voelt in ons bedrijf. Natuurlijk kun je deelnemen aan de interessante themabijeenkomsten, die wij maandelijks organiseren voor onze collega’s en relaties. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een goed salaris, dat is afgestemd op jouw ervaring
  • Prima pensioenregeling, waarvan wij de helft voor onze rekening nemen
  • 8% vakantiegeld en 25 vrije dagen bij een fulltime dienstverband
  • Interessant vitaliteitsprogramma

Jouw toekomstige werkdag

In deze parttime duobaan besteed je de meeste tijd aan het ondersteunen van onze afdeling Mobiliteit. Daarnaast help je ook onze andere afdelingen op administratief vlak, en ben je ook een praktische vliegende keep. Zo zorg je er bijvoorbeeld voor dat alles facilitair op rolletjes loopt, en dat er op tijd een bloemetje of cadeautje bezorgd wordt bij collega’s met life events.

Natuurlijk stem je je werkzaamheden altijd goed af met je duo-partner, maar je hebt veel vrijheid om je eigen invulling te geven aan je werkdag.

Jouw taken in een notendop

  • Verzorgen van een overzichtelijke basisadministratie
  • Opstellen en versturen van facturen naar opdrachtgevers
  • Signaleren van eventuele knelpunten en bijzonderheden
  • Op peil houden van voorraad kantoorartikelen en levensmiddelen
  • Plannen en organiseren van interne events en workshops

Dit ben jij

Natuurlijk ben je een kei in MS Office en heb je het liefst al wat ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie. Je bent secuur, discreet en kwaliteitsgericht. Hoewel je gewend bent om zelfstandig te werken, vind je het fijn om samen met je collega’s een mooi resultaat neer te zetten. Verder:

  • Heb je minimaal een mbo-werk- en -denkniveau
  • Is ervaring met een CRM- of ERP-systeem een pre
  • Is jouw Nederlandse spreek- en schrijfvaardigheid top
  • Ben je in ieder geval beschikbaar op vrijdag

 

RevS - Logo - Vrijstaand.png

Interesse in bovenstaande vacature?

Is deze parttime baan de ideale aanvulling op jouw leven? Wacht dan niet te lang en solliciteer! Heb je eerst nog vragen, neem dan gerust contact op met Manager Mobiliteit Erik Oortwijn. Dat kan telefonisch of per WhatsApp via 06-19406285, of mail naar: e.oortwijn@reindersenvansoest.nl

 

 

wat-wij-kunnen-bieden.jpg

Persoonsgegevens

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.