Vacature

Manager Finance

 

Maasdijk

 

32 - 40 uur

 

HBO werk- en denkniveau

Ben jij toe aan een tweede of derde stap in jouw (financiële) carrière? 

Ben jij daarnaast op zoek naar een uitdaging waarbij er van je verwacht wordt dat je mee wil groeien met de organisatie en de aankomende jaren professionaliseringsslag na professionaliseringsslag gaat maken? Dan komen wij graag met jou in contact.

Solutions Group is een uitzendorganisatie die zich voornamelijk richt op de Food-, Logistiek- en de Agrarische sector. Met twee vestiging gevestigd in De Lier (hoofdvestiging) en Middenmeer, is Solutions niet meer weg te denken uit het Westland, Oostland en Noord-Brabant. Op deze kantoren zijn er dagelijks z'n 80 personen werkzaam. Daarnaast zijn er dagelijks ongeveer 2500 uitzendkrachten aan het werk.

Een steeds groter onderdeel van Solutions Group is Solutions Cleaning. De naam verraadt of verklapt het eigenlijk al; Solutions Cleaning richt zich o.a. op het schoonmaken van kantoorpanden, bouwketen en glasbewassing. Op dit moment zijn er voor Solutions Cleaning zes personen werkzaam op het kantoor is Maasdijk, waarvan één persoon op de financiële afdeling. Het ligt in de lijn der verwachting dat Solutions Cleaning de aankomende jaren aanzienlijk zal gaan groeien. Met die reden zijn wij op zoek naar een Manager Finance.

Hard werken loont!

Bij aanvang bieden wij jou uiteraard een heel hartelijk welkom in combinatie met een jaarcontract. Pas jij perfect in het plaatje? Dan zijn wij bereid om na het jaarcontract, direct over te gaan naar een vaste aanstelling. Het salaris is goed en ligt tussen de € 3500,- en € 4500,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Hierbij geldt; groeit de organisatie (en daardoor jouw afdeling), dan groeit jouw salaris mee.

Solutions Cleaning valt onder de cao schoonmaak- en glazenwassersbedrijf. Dit houdt in dat jij recht hebt op een eindejaarsuitkering van 4,5% tot 5,0% dat berekend wordt over je bruto-inkomen. Daarnaast krijg je op jaarbasis 179,6 vakantie uren o.b.v. een 38-urige werkweek en 8% vakantiegeld. Er is een goede pensioenregeling en een auto van de zaak is bespreekbaar. Uiteraard krijg jij een gloednieuwe iPhone en snelle laptop tot je beschikking.

De kantinetafel wordt dagelijks gedekt, dus je kunt je boterhammen thuislaten. Ook is gedeeltelijk thuiswerken een optie. Last but not least verwachten we van de nieuwe Manager Finance dat hij of zij zich bezighoudt met de ontwikkeling en coaching van het team (op dit moment één persoon). Ook is er genoeg ruimte voor eigen inbreng.

logo Solutions.png

Jouw toekomstige werkdag

Dinsdagochtend, 8:50 uur. Je hebt net de kids naar school gebracht en stapt het kantoorpand in Maasdijk binnen. Je hebt er weer zin in vandaag! Je werkt inmiddels drie maanden bij Solutions Cleaning en je hebt de organisatie en je collega’s al aardig leren kennen. Zo heb je veel goede processen voorbij zien komen, maar ook een aantal zaken die jij graag efficiënter in zou willen richten. Om 9:00 uur heb jij hierover een sparringssessie met de CFO. Toen jij begon bij Solutions Cleaning ben jij eerst eens een aantal weken mee gaan draaien met de dagelijkse werkzaamheden. Denk hierbij aan het inboeken- en betalen van facturen, het bewaken van de debiteuren- en crediteuren administratie en het verwerken van de mutaties m.b.t. de interne verloning. Je vindt het leuk om mee te werken, maar daarnaast vindt je het ook heel belangrijk dat processen verbeterd gaan worden. Je hebt hier bepaalde ideeën over en deze introduceer je binnen de organisatie. Eén van die verbeteringen is het initiëren van overleggen. Zowel een wekelijks overleg met je directe collega, als een maandelijks overleg met de afdeling verkoop. Je deelt graag cijfers zodat het voor een ieder inzichtelijk is wat heel goed gaat, maar ook waar nog winst te behalen valt. Je draait de maandrapportages en analyseert deze op voorhand. Je bent een rationele financieel adviseur én een doener in één en dat past op dit moment perfect bij de werkzaamheden die horen bij deze functie. Het operationele gedeelte hoort er voor nu echt nog bij, maar dit vindt je leuk en zo houdt je feeling met de business en de uitvoerende werkzaamheden. Wel zijn jullie er over uit, dat wanneer de organisatie blijft groeien, hier iemand voor aangesteld zal worden. Zo kan jij je (nog) meer richten op het leidinggeven van de afdeling, procesverbetering en het totale overzicht bewaken over de gehele financiële administratie.

Enfin, je overleg met de CFO zit er inmiddels op. Hij was zichtbaar enthousiast over je plannen en er kunnen vervolg stappen gezet gaan worden. Gaaf! Je loopt terug naar je werkplek en raakt in gesprek met je directe collega. Jij hebt een coachende rol naar deze dame en dit vindt je ontzettend leuk. Je brengt haar graag dingen bij en verruimt haar kennis door werkzaamheden samen op te pakken. Je ziet haar groeien in haar werk, haar zelfstandigheid en zelfverzekerdheid en dit geeft jou voldoening.

Lang verhaal kort: de functie van Manager Finance bij Solutions Cleaning is een zeer dynamische rol waarbij je operationeel, tactisch en strategisch bezig bent. Daarnaast geef je leiding aan één collega, maar de verwachting is dat dit in de loop der jaren meer collega’s zullen worden. Procesverbetering zit jou in je bloed en je bent er klaar voor om het bedrijf (op financieel vlak) te professionaliseren.

De dag is voorbijgevlogen. Het is inmiddels 17:25 uur en morgen werk je een dagje thuis. Donderdag ben je weer op de zaak en begin je lekker vroeg, zodat je ook iets eerder naar huis toe kan. Superfijn, die flexibiliteit. Wat ben jij blij dat je deze overstap drie maanden geleden hebt gemaakt!

Dit ben jij

  • Je hebt je diploma HBO accountancy/ controlling succesvol behaald, of minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je kunt snel schakelen, boekhoudkundige processen doorgronden en je zorgt ervoor dat er geen werk blijft liggen;
  • Je bent van nature een geboren leider, collega’s willen graag voor én met je werken;
  • Bij voorkeur ben je woonachtig in- of rondom Westland.
Bedrijfsfotografie Solutions 09-11-2021-63.jpg

Een PPA (assessment) maakt deel uit van de werving- en selectieprocedure. Na het invullen van de PPA wordt de uitkomst eerst besproken tussen de kandidaat en een gecertificeerde collega van Reinders & van Soest. Hierna wordt de uitkomst van de PPA besproken en gedeeld met ons contactpersoon binnen Solutions.

Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op met Valerie Huisman via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.

Persoonsgegevens

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.