Logistiek manager

Onze opdrachtgever is een internationale leverancier van complete tuinbouwprojecten in binnen- en buitenland. Het streven van onze opdrachtgever is om steeds de beste oplossingen voor de klant te bieden. Dit heeft geleid tot het opzetten van eigen specialistische afdelingen, zoals de afdeling kassenbouw, scherming, kasverwarming en teeltgoten. Door de jaren heen is het bedrijf gegroeid en werken er op dit moment zo’n 30 personen. Op dit moment zijn wij op zoek naar een Manager Logistiek die onze opdrachtgever, op logistiek vlak, naar een hoger niveau wilt tillen.
 

Kerneigenschappen

Standplaats: Poeldijk
Aantal uren: fulltime
Functieniveau: HBO+ niveau     
Vereiste diploma’s/certificaten: ervaring is belangrijker dan diploma’s
Soort contract: bij gebleken geschiktheid een vast contract
Werktijden: flexibel
CAO: werken niet met een CAO, maar hebben een personeelshandboek
Pensioenregeling: middelloonregeling (dit betekent dat onze opdrachtgever de premie 100% betaald)
Vakantiegeld: 8% van het bruto jaarsalaris
Vakantiedagen: 25 dagen o.b.v. een fulltime dienstverband

Werkzaamheden

Als Logistiek manager ben jij de belangrijkste schakel tussen de afdelingshoofden en alles wat te maken heeft met transport/ logistiek. Het is belangrijk dat je ambitieus bent en in staat bent om het logistieke proces opnieuw in te richten en uit te rollen. Enkele werkzaamheden die bij deze functie horen zijn:

  • Zorgdragen dat de juiste materialen op de afgesproken tijd en locatie afgeleverd worden;
  • Organiseren van retour transporten van ‘overige’ restmaterialen;
  • Beheren van de logistieke stroom van de buisrailkarren (deze worden van project naar project verplaatst);
  • Transportoverleg met de afdelingshoofden m.b.t. de uit te leveren projecten;
  • Pakbonnen maken voor elke levering. Er wordt binnenkort gewerkt met het softwareprogramma Inventive;
  • Up-to-date houden van kennis m.b.t. de wet- en regelgeving die geldt voor het desbetreffende land waaraan geleverd wordt. Er wordt op dit moment veel geleverd binnen Europa en aan Zwitserland. In de toekomst zal onze opdrachtgever zich ook richten op Oost-Europa;
  • Magazijn- en voorraadbeheer;
  • Zorgdragen voor een geordend magazijn en buitenterrein;
  • Leidinggeven aan twee logistiek medewerkers.

Deze functie is een combinatie tussen kantoorwerk (80%) en uitvoerend werk (20%). Uiteraard ben je dus niet te beroerd om een vrachtwagen te laden/lossen of om op een heftruck te stappen.

 

De ideale kandidaat

  • Heeft een aantal jaren werkervaring in de logistiek;
  • Is toe aan een tweede of derde stap in zijn/ haar carrière;
  • Is ambitieus en denkt in oplossingen;
  • Vind het leuk om leiding te geven en het logistieke proces naar een hoger niveau te tillen.  

Salarisindicatie en overige arbeidsvoorwaarden

Uiteraard staat er, voor het vervullen van deze functie, een zeer goede beloning tegenover. Denk hierbij tussen de € 2700,- en € 3500,- bruto per maand o.b.v. een fulltime dienstverband. Is jouw salariswens afwijkend, maar kan je het onderbouwen? Ook dan komen we graag met jou in contact! Naast een goed salaris ontvang jij aan het einde van het jaar een 13e maand en bij goed functioneren een winstdeling.

Ook krijg jij een telefoon van de zaak. Met iedere medewerker wordt een persoonlijk ontwikkelplan opgesteld, omdat ontwikkelen en (blijven) leren heel belangrijk is voor onze opdrachtgever! Het ontbreekt je aan niets, want in het bedrijfspand hebben ze een sportschool waar je gratis gebruik van mag maken, is er 3x per week vers fruit, rammelen de kerstpakketten nooit (deze zitten harstikke vol), is er jaarlijks een BBQ én jaarlijks een leuk uitje met z’n alle.

Heb jij vragen over deze vacature? Neem dan telefonisch contact op met Maaike of Zina (0174-514875).

Persoonsgegevens