Vacature

Functioneel Applicatiebeheerder

 

Benthuizen

 

Fulltime

 

HBO werk- en denkniveau

Ben jij communicatief sterk, werk je graag resultaatgericht en heb je ervaring met ICT? En houd jij daarnaast van auto’s die niet glimmen maar shinen? Lees dan snel verder, want dan zijn wij op zoek naar jou!

Het familiebedrijf Cartec World is fabrikant van hoogwaardige car care en carwash toepassingen. Zij produceren deze toepassingen in eigen fabriek, voor de professionele eindgebruiker. Door de hoge kwaliteit die zij leveren is het merk al vele jaren niet meer weg te denken bij menig poetsbedrijf, wasstraten en schadeherstelbedrijven in de Benelux en daarbuiten. Op dit moment is een kleine 50 personen werkzaam bij Cartec. Ongeveer de helft van het personeel is werkzaam in de fabriek en het magazijn, de andere helft op kantoor. Omdat Cartec blijft groeien wordt er binnenkort zelfs een nieuw bedrijfspand gebouwd dat van alle gemakken is voorzien. Zij willen zich graag verder professionaliseren en zijn daarom op zoek naar een enthousiaste functioneel applicatiebeheerder.

Hard werken loont!

Als functioneel applicatiebeheerder wordt er een hoop van je verwacht en daarom krijg jij een mooi salaris aangeboden dat past bij je kennis en ervaring. Bij aanvang krijg je een tijdelijk contract aangeboden en bij een wederzijdse match is er uitzicht op een vast dienstverband. Daarnaast is er een goede pensioenregeling, krijg je 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen. Je kunt dus ook af en toe genieten van een welverdiende vakantie. Bij Cartec hebben ze geen CAO maar werken ze met een personeelsreglement.

We vertellen je graag waarom het zo leuk is om bij Cartec te werken! Bij Cartec is (bijna) alles mogelijk. Zou je nog graag een opleiding willen volgen of is er iets anders waarmee jij je kennis kunt bijspijkeren? Dan zijn hier tal van mogelijkheden voor. Ook wordt er veel gedaan om de teamspirit goed te houden, want naast het harde werken moet er ook ruimte zijn om het met elkaar heel gezellig te hebben. Zo zijn er regelmatig compleet verzorgde bedrijfsuitjes en iedere laatste donderdag van de maand kun je genieten van een heerlijk broodje kroket op (kroketten)donderdag. En vlak voor de kerst kun je de achterbank van je auto alvast plat leggen, want van ‘gewoontjes’ of een klein kerstpakket is geen sprake. Fijn die waardering na een jaar lang hard werken!

 

Jouw toekomstige werkdag

Het is 07:50 uur en je komt aan op het kantoor van Cartec in Benthuizen. Het is maandag en je bent klaar voor een nieuwe week! Deze week staan er weer verschillende taken op de planning. Je pakt een heerlijk kopje koffie en zegt je collega’s die al binnen zijn gedag. Eén van de collega’s stelt je nog even een vraag en daarna loop je rustig door naar je werkplek. Als functioneel applicatiebeheerder ben je een belangrijke schakel binnen Cartec. Jij bent namelijk verantwoordelijk voor het beheer van alle applicaties en ICT gerelateerde zaken. Ook bied je support aan je collega’s op het gebied van ICT. Het ondersteunen van collega’s vind je naast het technische werk erg leuk en dit geeft je energie!

Van een aantal collega’s kreeg je vlak voor het weekend door dat een van de applicaties steeds een foutmelding geeft. Jij gaat er vandaag mee aan de slag om dit op te lossen en duikt er helemaal in om erachter te komen waar deze foutmelding vandaan komt. Als het nodig is neem je even contact op met een externe partij om te sparren of om meer informatie te vragen. Niet veel later is de foutmelding opgelost. Fijn, dan kun je nu door met de rest van je digitale to-dolijstje. Vorige week constateerde je namelijk dat er binnenkort een grote update uitgevoerd moet worden in Office365. Hiervoor moeten nog een aantal dingen voorbereid worden dus hier ga je mee aan de slag.

In je dagelijkse werk kan het voorkomen dat je tegen problemen aanloopt in bepaalde systemen. Op dit gebied ben je adviserend naar het management en je draagt waar nodig verbeteringen aan. Hoe fijn is het dat je hierin mag meedenken? Daarnaast is het erg belangrijk dat je belangrijke documentatie rondom het applicatiebeheer bijwerkt en eventueel vastlegt in processen.

De voorbereidingen voor de update heb je uitgevoerd dus binnenkort ga je verder met het uitvoeren hiervan. Tussendoor heb je een aantal mailtjes binnengekregen van collega’s die een vraag hebben met betrekking tot AFAS. Je beantwoordt de vragen en loopt nog even bij één van deze collega’s langs om iets uit te leggen. Als je terugloopt naar je bureau kijk je op je horloge en zie je dat de dag alweer bijna om is. Je vinkt de laatste punten op je digitale to-dolijstje af en klapt je laptop dicht.

Dit ben jij

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en hebt minimaal een MBO-diploma in de richting van ICT;
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt kennis van Office365 en Microsoft Azure;
  • Je vindt het leuk om je vast te bijten in ERP en MRP software. Heb je al eerder gewerkt met AFAS? Dat zou heel fijn zijn!;
  • Je bent communicatief sterk en kunt zelfstandig werken;
  • Heb jij net als je toekomstige collega’s affiniteit met auto’s? Dan zouden zij dat erg leuk vinden.
248407576_908213880118373_6743663082504713727_nfull.jpg

Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.

Persoonsgegevens

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.