Vacature

Financieel administratief specialist

 

De Lier

 

25 - 38 uur

 

HBO+ werk- en denkniveau

Ben jij gek op cijfers en heb jij de ambitie om meer uit je functie te halen dan alleen hetgeen dat van je verwacht wordt? Ben jij toe aan de volgende stap in je carrière, waarbij je de mogelijkheid krijgt om te groeien in je functie? 

Snijpunt is in 1998 opgericht vanuit een paprikateeltbedrijf en is een dochteronderneming van Harvest House. Ze zijn specialist in halffabricaat groenten voor groentesnijbedrijven, foodservice leveranciers, cateraars, saladeproducten en maaltijdfabrikanten. Dagelijks voorzien zij hun klanten van een passend assortiment verse groenten die op maat gesneden zijn voor verdere bewerkingen. Voor hun klanten zijn zij zowel leverancier als partner. De kwaliteit staat hierbij voorop. Ze adviseren  graag op het gebied van houdbaarheid, versheid en mogelijkheden/ vernieuwingen van de producten die zij aanleveren.

Op dit moment zijn er 31 personen vast in dienst, waarvan zes personen op kantoor werken. Daarnaast zijn er dagelijks tussen de 40 en 100 personen op flexibele basis aan het werk in de productie. Ben jij op zoek naar een brede, administratieve functie binnen een bedrijf met korte lijnen? Zoek dan niet verder, want dan heb jij je uitdaging gevonden na het lezen van deze vacaturetekst.

Hard werken loont!

Bij Snijpunt krijg je bij aanvang een tijdelijk contract aangeboden. Maar ze willen met jou de toekomst in, dus bij een wederzijdse match wordt dit contract hierna omgezet naar een vast contract. Je krijgt een prima salaris aangeboden tussen de € 2500,- en € 3500,- bruto per maand op basis van een 38-urige werkweek. Daarnaast deelt iedereen een stukje mee in de winst bij een positief bedrijfsresultaat. Om je werk goed uit te kunnen voeren krijg je een fijne werkplek aangeboden met o.a. twee computerschermen. Dit werkt wel zo makkelijk. Snijpunt valt onder de cao Groothandel voor groente en fruit. Dit betekent dat je bij een fulltime dienstverband 26 vakantiedagen krijgt, 8% vakantiegeld ontvangt en een goede pensioenregeling aangeboden krijgt. Op het gebied van ontwikkeling zijn er veel mogelijkheden. Er is altijd ruimte voor het volgen van cursussen of opleidingen. Binden en boeien staat bij Snijpunt centraal. Je kunt je functie zo interessant maken als dat je zelf wilt. Er zijn veel mogelijkheden om extra taken uit te voeren, of om werkzaamheden over te nemen van de financieel manager. Als je maar wilt!

Buiten het feit dat de arbeidsvoorwaarden meer dan prima zijn, zijn er ook nog andere leuke extraatjes die het werken bij Snijpunt net even iets aantrekkelijker maken dan bij de buurman. Aangezien Snijpunt onderdeel is van Harvest House, werk je bij een organisatie waarbij je de charme hebt van een kleiner bedrijf, maar ook de voordelen ervaart van een grote organisatie. En wat dacht je van 2x per week vers fruit, een jaarlijks bedrijfsuitje, een vrijdagmiddagborrel, spontane BBQ’s bij lekker weer (op het dakterras!!) en met regelmaat een verzorgde lunch.

 

Jouw toekomstige werkdag

Jouw werktijden zijn flexibel. Heerlijk vind je dat, want hierdoor heb jij de perfecte werk/privé balans. Vandaag begin je om 8:00 uur op kantoor. Je collega’s die beneden in de hal werken zijn alweer even bezig en ook de collega’s van kantoor zijn al druk aan de slag. Je loopt langs het koffieapparaat en neemt gelijk wat te drinken mee voor je collega’s. Dat is altijd een goede binnenkomer. Je start je computer op en hebt zin in de dag. Vandaag staat er een hoop op de agenda en je maakt er een sport van om zo efficiënt mogelijk te werk te gaan. Je bent verantwoordelijk voor het boeken en verwerken van inkoopfacturen, het controleren en versturen van verkoopfacturen, het verwerken van bankmutaties en een stukje debiteurenbeheer. Hier ga je deze ochtend mee aan de slag. Tussendoor werp je nog een blik op je e-mail, maar hier staan geen zaken in die direct opgepakt moeten worden.

Na de lunch richt jij je weer op hele andere zaken, namelijk het controleren van de uren van de medewerkers. Gelukkig klopt 95% van hetgeen dat het systeem geregistreerd heeft. De overige 5% zijn kleine aanpassingen die jij handmatig veranderd.

Hierna is het toch echt even tijd voor het verwerken van je e-mail. Jij bent o.a. verantwoordelijk voor het bestellen van de boodschappen en alle kantoorbenodigdheden. Je had er intern een mailtje uitgestuurd of iemand nog iets specifieks miste op kantoor, omdat je deze week de bestellingen wilt gaan doen. Hierop heb je reactie van een collega en je verwerkt zijn aanvraag direct op jouw bestellijst. Later deze week loop je zelf even alles na en plaats je de bestellingen.

Jij bent ambitieus en Snijpunt wilt hier graag gehoor aan geven. Inmiddels heb jij al je basis werkzaamheden goed onder controle en dit geeft ruimte om in de toekomst ook wat taken over te nemen van de financieel manager. Je kan hierbij denken aan een stukje financiële vastlegging (zowel wekelijks als maandelijks) en wat analytisch werk (kloppen de cijfers m.b.t. de inkoop en de verkoop?). Je vindt het leuk om je verder te ontwikkelen en je pakt dan ook de kans om mee te kijken met bepaalde werkzaamheden die de financieel manager verricht. Uiteindelijk maak jij je er hard voor om bepaalde werkzaamheden zelf uit te gaan voeren en hem te ontzorgen. Leuk, al die uitdagingen.

Je kijkt op je klok en je ziet dat het inmiddels alweer tijd is om naar huis te gaan. Je checkt nog even je to-do lijstje van vandaag en je ziet dat je alles hebt kunnen afvinken.

Morgen staan er weer hele andere werkzaamheden op de planning, zoals het verzorgen van de CBS aangiften en de BTW aangifte. Met een tevreden gevoel verlaat je het pand. Je hebt nu alweer zin in de dag van morgen. 

Dit ben jij

Dit ben jij:

  • Je beschikt over minimaal een afgeronde MBO opleiding in een financiële richting en hebt een aantal jaren ervaring als financieel administratief medewerk(st)er;
  • Je hebt affiniteit met de voedingsmiddelenbranche, AGF- of tuinbouwsector;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord in geschrift. Daarnaast spreek je bij voorkeur ook Engels en/of Duits;
  • Je bent woonachtig in de regio;
  • Je bent leergierig, cijfermatig sterk, vindt het leuk om mee te met de organisatie en je past goed binnen een bedrijf waar een informele sfeer heerst.
Logo.jpg

Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op met Wieke van der Steen of Maaike Veldhuizen via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.

Persoonsgegevens

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.