Vacature

Financieel Administratief Medewerker

 

Wateringen

 

28 - 40 uur

 

HBO werk- en denkniveau

Ben jij ijzersterk met cijfers en zit nauwkeurigheid in je bloed? Ben jij graag verantwoordelijk voor je eigen klantenbestand? 

Dan hebben wij een leuke uitdaging voor jou!

AVZ administratiekantoor is gevestigd in Wateringen waar zij al meer dan 25 jaar dé specialist zijn op het gebied van financiële administratie. Op dit moment zijn er 18 mensen werkzaam bij AVZ die er dagelijks voor zorgen dat alles op rolletjes loopt voor hun klanten. Het klantenbestand van AVZ bestaat uit meer dan 700 bedrijven die verschillen van de bakker om de hoek tot een groter MKB bedrijf. AVZ ontzorgt en ondersteunt hun klanten onder andere op het gebied van belastingadvies, financiële- en salarisadministratie en online boekhouden. AVZ is een organisatie met een ervaren, ambitieuze directie. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en verantwoordelijkheid. De sfeer is goed en jouw inzet wordt gewaardeerd. Je komt te werken in een zelfsturend team dat bestaat uit 3 a 4 personen. Door de aanhoudende groei is er ruimte gekomen voor een financiële, administratieve topper die ons team komt versterken.

 

Bekijk het filmpje via onderstaande link om wat meer over AVZ te zien:
https://www.youtube.com/embed/KuW7dYBmiVM 

Hard werken loont!

Bij aanvang start je met een tijdelijk contract, maar geen zorgen! Wanneer er een wederzijdse klik is, dan wordt dit contract na deze periode omgezet naar een vast contract. Want goede mensen, die houden ze graag bij AVZ. AVZ valt niet onder een cao, maar is er wel een personeelshandboek aanwezig. Voor de juiste mensen, betaalt AVZ graag het juiste salaris. Denk hierbij aan een salarisindicatie tussen € 2500,- en € 4500,- bruto per maand o.b.v. een fulltime dienstverband.

Daarnaast krijg je een inwerkperiode aangeboden waarbij je het hele bedrijf (en je collega’s) goed leert kennen. Verder heb je recht op 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, een pensioenregeling en opleidingsmogelijkheden. Naast al deze mooie arbeidsvoorwaarden, krijg je er ook nog een team aan leuke collega’s bij. Je hebt de mogelijkheid om deel te nemen aan de kantoorlunch (tegen een kleine vergoeding). Ook wordt er één keer per week vers fruit gebracht voor alle medewerkers. Daarnaast is er per kwartaal een activiteit met het hele team, met Kerst is er een gezellige lunch en AVZ is één dag per jaar gesloten voor een bedrijfsuitje.

Last but not least zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden. Het is mogelijk om door de tijd heen te groeien in je functie en (nog) meer verantwoordelijkheden krijgen. Aan mogelijkheden geen gebrek bij AVZ.

 

Pand 1.jpg

Jouw toekomstige werkdag

Het is 08.20 uur en je komt aan op de zaak. Er verschijnt een grote glimlach op je gezicht, want bij binnenkomst voelt het gewoon een beetje als thuiskomen. Je maakt een praatje met een collega en pakt een kopje koffie. Heerlijk, de dag gaat weer beginnen. Als er één iemand houdt van een afwisselende dag, dan bij jij het! Je bent werkzaam op de financiële administratie van AVZ en werkt nauw samen met drie à vier andere financiële experts binnen jouw team. Jij vindt het heerlijk dat er veel verantwoordelijkheidsgevoel hoort bij deze functie. Je vindt het prettig om ‘je eigen winkel’ te runnen, maar ook om samen met je collega’s te brainstormen. Je begint de dag met het samenstellen van jaarrekeningen. Hierna start je met het verwerken van de administratie van verschillende klanten. Bij één klant valt jou iets op wat in de toekomst op een efficiëntere manier geregeld kan worden. Je schakelt even met een directe collega en ook hij staat achter dit idee. Leuk, dan klim je vanmiddag nog in de telefoon om jouw idee voor te leggen aan de klant. Je vindt het leuk om met de klant mee te denken en je merkt dat klanten je advies waardevol vinden. Een goede administratie voeren kunnen velen, maar juist jouw kritische blik en adviserende rol richting de klant onderscheid je ten aanzien van andere.

De ochtend is voorbij gevlogen! Na een gezellige lunch met collega’s staat er vanmiddag weer iets heel anders op het programma. Je gaat je bezig houden met fiscale aangiftes zoals, OB, IB en VPB. Ook bel je nog met een klant of hij al tijd heeft gehad om achter jouw mailtje aan te gaan. Daarnaast krijg je nog een belletje van een andere klant en je adviseert waar nodig. Een klant netjes te woord staan, zit jou in je bloed.

Inmiddels is het bijna tijd om naar huis te gaan, maar besluit je nog wel even te bellen met de Belastingdienst zodat je prioriteitenlijstje van die dag helemaal afgevinkt is. Je bent weer een stuk wijzer geworden en hebt de antwoorden gekregen die je ook hoopte te krijgen. Fijn. Je sluit je computer met een tevreden gevoel af. Morgen weer een nieuwe dag vol uitdagingen en verrassingen!

Dit ben jij

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau. Een opleiding is niet essentieel, maar moet dan wel gecompenseerd worden met werkervaring bij een administratie- en/of accountantskantoor;
  • Heb je ervaring met diverse software programma’s zoals: Infine, Exact online en/of Visma Accountview? Dan heb jij een streepje voor;
  • Je beheerst de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent een teamplayer in hart en nieren, maar vind het ook prettig om werkzaamheden zelfstandig uit te voeren;
  • Je staat graag in contact met klanten, kan vraagstukken snel omzetten naar oplossingen en je bent niet bang om ongevraagd advies te geven richting een klant.

 

AVZ-logo-kleur (1).png

Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op met Wieke van der Steen of Maaike Veldhuizen via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.

Persoonsgegevens

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.