Vacature

Commercieel medewerker binnendienst

 

Maasland

 

Parttime/fulltime

 

MBO +

Ben jij een perfectionist in hart en nieren en zit gestructureerd werken jou in het bloed? Hou je daarnaast van hard werken, maar ben jij ook wel in voor een lolletje op zijn tijd? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Westacc Group BV produceert en assembleert onderdelen voor caravans, campers en boten. Dit internationaal georiënteerde bedrijf levert haar producten aan caravan- en campermerken. Het gaat om producten van technische aard zoals zekeringkasten, invoerdozen, acculaders, schakelmateriaal en verlichting. Al deze producten worden gefabriceerd in eigen beheer, waarbij kwaliteit ten alle tijden voorop staat! Westacc is een organisatie met een jonge, ambitieuze directie. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en verantwoordelijkheid. De sfeer is goed en jouw inzet wordt gewaardeerd. Op dit moment zijn er zo’n 35 medewerkers werkzaam. Een ieder heeft zijn/ haar eigen specialisatie binnen het bedrijf. Iedereen is gedreven en er wordt veelvuldig samengewerkt om het beste resultaat te behalen. Op dit moment zijn er drie personen werkzaam op de binnendienst. Door de aanhoudende groei is er ruimte gekomen voor een vierde topper die dit team komt versterken.

 

Jouw toekomstige werkdag

Bij jou en je collega’s staat er altijd één ding centraal: een tevreden klant mét de service die ze van Westacc gewend zijn! Je hebt dagelijks veel klantcontact. Dit gaat veelal via de e-mail, maar ook wel eens via de telefoon. De klanten weten jou altijd te vinden bij vragen of om bijvoorbeeld de status van een bepaald product op te vragen. Je voert orders in, verwerkt deze, regelt het transport en zorgt voor de juiste facturatie. Je bent zowel communicatief als administratief ijzersterk. Je geeft opvolging aan de uitgebrachte offertes, boekt productie orders in op de juiste locatie en administreert verbruikte producten. Daarnaast maak je projecten aan in het CRM systeem en boek je retouropdrachten in. Eén van jouw grootste kwaliteiten is dat je het belangrijk vind dat je collega’s op een later tijdstip terug kunnen vinden wat jij voor een klant gedaan hebt. Daarom log je alles in het CRM systeem en werk je gestructureerd. In totaal zijn er zo’n 250 artikelen die onderverdeeld zijn in 5 productgroepen. Je maakt er een sport van om deze artikelen te leren kennen, zodat je de klanten nog beter te woord kan staan.  Daarnaast vind je het leuk om mee te helpen in de aanloop richting beurzen (zijn er voldoende samples, catalogussen, pennen, formulieren, visitekaartjes etc. aanwezig?) en geef je opvolging aan gesprekken die plaats hebben gevonden op de beurs. 

Westacc.png

Hard werken loont!

Bij Westacc is er alle ruimte om jezelf te ontwikkelen. Niet alleen op het gebied van productkennis, maar ook op persoonlijk vlak. Ook bestaat de mogelijkheid om intern door te groeien. Naast deze mooie kansen, bieden wij ook een mooi salaris. Uiteraard is deze afhankelijk van kennis en kunde, maar denk aan een salarisindicatie tussen de € 2000,- (junior) en € 3000,- bruto per maand o.b.v. een 40-urige werkweek. Bij aanvang krijg je een tijdelijk dienstverband aangeboden van 7 maanden, maar deze hopen wij hierna om te kunnen zetten naar een vast contract. Ook krijg je een goede pensioenregeling aangeboden waarbij de werkgever bijna 2/3 betaald van de pensioenpremie. Uiteraard is er ook tijd om op vakantie te gaan. Op jaarbasis krijg je 24 vakantiedagen en 8% vakantiegeld. Naast een fijne werksfeer en veel ruimte voor eigen inbreng is er ook nog een actieve personeelsvereniging. En omdat de directie van Westacc het belangrijk vind om gezellig samen te komen wordt deze pot vanuit het bedrijf verdubbeld. Zo kan er altijd wel iets leuks georganiseerd worden.

Op dit moment wordt er nog gedeeltelijk thuis gewerkt, maar het bedrijf is voorneem lijk om weer op kantoor te gaan werken. Wel zo leuk voor de onderlinge band. Mocht je hierin wensen hebben na je inwerkperiode (bv. gedeeltelijk thuiswerken), dan is dit bespreekbaar.

Dit ben jij

  • Je hebt minimaal MBO3 werk- en denkniveau;
  • Bij voorkeur ben je 40 uur per week beschikbaar. 32 uur is bespreekbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. De Duitse en/of Franse taal zijn een pré;
  • Ervaring met een CRM systeem (wij werken met Synergy) en Exact Globe zou heel fijn zijn;
  • De werktijden zijn van 8:30 uur – 17:00 uur. Het is belangrijk dat je sowieso aanwezig bent op woensdag en vrijdag;
  • Het zou mooi zijn als je al een aantal jaren ervaring hebt opgedaan in een soortgelijke functie, maar we staan ook open om mensen intern op te leiden.

Heb jij vragen over deze vacature? Neem dan telefonisch contact op met Valerie (06-53495918 of 0174-514875).

 
Persoonsgegevens

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.