Vacature

Backoffice medewerker

 

Poeldijk

 

24 - 32 uur per week

 

MBO+

Ben jij klantgericht, administratief sterk en verlies jij geen detail uit het oog? 

Spreek jij daarnaast een aardig woordje over de grens en vind je het leuk om te werken binnen een internationaal bedrijf? Lees dan verder.

Horconex is een leverancier van complete tuinbouwprojecten in binnen- en buitenland. Zij streven ten alle tijden naar de beste oplossingen voor de klant. Dit heeft geleid tot het opzetten van eigen specialistische afdelingen, zoals de afdeling kassenbouw, scherming, kasverwarming en teeltgoten. Door de jaren heen is het bedrijf gegroeid en op dit moment werken er zo’n 33 personen op het prachtige kantoor in Poeldijk. Daarnaast zijn er nog zo’n 15 personen werkzaam op de locatie in Frankrijk. In verband met de aanhoudende groei (en een collega die met zwangerschapsverlof gaat) is Horconex op zoek naar versterking op de administratieve afdeling. Op dit moment zijn er 4 personen werkzaam op de administratie en zijn wij op zoek naar de vijfde topper! En nee, niet voor tijdelijk, maar het liefst tot aan je pensioen!

Hard werken loont!

Als het van beiden kanten klikt krijg je bij aanvang een jaarcontract aangeboden. Hierna is er de intentie om dit contract op te zetten naar onbepaalde tijd. Buiten leuke collega’s en een goede werksfeer staat er ook een salaris tegenover tussen de € 2500,- en € 3000,- bruto per maand o.b.v. een 40-urige werkweek. Uiteraard afhankelijk van kennis en kunde. Wijkt jou salariswens af, maar pas jij wel helemaal in het plaatje dat hieronder geschetst gaat worden? Ook dan komen we graag met je in contact. Naast een mooi salaris krijg jij 8% eindejaarsuitkering, een premievrij pensioen, 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband en 8% vakantiegeld. Horconex valt niet onder een cao, maar er is wel een personeelshandboek aanwezig waarin dit allemaal netjes beschreven staat. Ook is er altijd de mogelijkheid om deel te nemen aan cursussen en/of een opleiding om je kennis up-to-date te houden. En vind jij het belangrijk om door te kunnen groeien? Dan is het een kwestie van het bedrijf goed leren kennen, flink je best doen en je kans te grijpen.

Horconex gebouw.jpg

Jouw toekomstige werkdag

Als Backoffice medewerk(st)er bij Horconex heb jij alles behalve een saaie baan. Je bent een tikkeltje commercieel, maar vooral heel punctueel. Je vindt het heerlijk om projecten van A tot Z te beheren en te coördineren. Je hebt een belangrijke schakelpositie binnen het bedrijf en werkt met verschillende (interne) afdelingen samen. Maar daarnaast pak jij ook met gemak de telefoon om een klant te bellen, of type je een e-mail richting een potentiële klant. Dit kan in het Nederlands zijn, maar veel waarschijnlijker is het wanneer dit in het Frans of Engels gebeurt.

De aanvragen die bij de afdeling verkoop binnen komen worden doorgezet naar jou. Jij verzorgt de hele administratieve verwerking. Denk hierbij aan het aanmaken van een klant in het systeem, een nummer toewijzen en digitale klantmappen aanmaken. Hierna zorg jij ervoor dat de aanvraag in zijn volledigheid overgedragen wordt aan een collega die de offerte maakt en het project tekent. Jij zorgt echter wel weer voor de finishing touch voordat alles richting de klant gaat. Je voegt alle gegevens samen tot één mooi geheel en zorgt ervoor dat alles klaar staat om richting de klant te versturen. Bij kleine projecten zal je na verloop van tijd zelf de offerte versturen naar de klant. Bij de grote projecten doet de verkoper dit. Je vindt het dus leuk om in contact te staan met (kleinere) klanten en deinst hier niet voor terug.

Ook neem jij de projectadministratie voor jouw rekening, je zorgt voor de verwerking van meer-/ minder werk en draait rapportages uit voor de directie. Het is namelijk heel belangrijk om goed inzichtelijk te houden welke offertes doorgaan en welke niet, maar ook om het totaaloverzicht van lopende projecten te monitoren. Daarnaast ben jij proactief ingesteld en stel jij lijsten op m.b.t. tot (bij)verkoop, onderhoud of vervangingen die in de toekomst plaats moeten gaan vinden bij bestaande klanten.

In deze functie werk je nauw samen met de afdeling Sales. Het software systeem dat gebruikt wordt is Inventive. 

Dit ben jij

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding in een administratieve richting;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het verwerken van projectadministratie;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels. Daarnaast is het mooi meegenomen als jij ook de Franse taal beheerst (of er voor open staat om hier cursussen in te doen);
  • Je hebt affiniteit met de tuinbouw;
  • Je kan goed overweg met MS Office en bij voorkeur heb je ervaring met Inventive (of een ander CRM systeem);
  • Je bent beschikbaar om op vrijdag te werken en het liefst ook op maandag. De andere dag(en) zijn in overleg.
pexels-photo-2422293.jpeg

 

Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.

Persoonsgegevens

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.