Vacature

Backoffice medewerk(st)er

 

Den Haag

 

24 - 32 uur

 

HBO werk- en denkniveau

Ben jij klantgericht, administratief sterk en verlies jij geen detail uit het oog? Zie jij jezelf daarnaast werken in een inspirerende en dynamische omgeving? Lees dan snel verder!

Bruuk. Dé dienstverlener als het gaat om HRM en Payroll. Bruuk is pas vier jaar geleden opgestart, maar de afgelopen twee jaar is het bedrijf enorm gegroeid. Op dit moment werken er zo’n zes personen (+ kantoorhond Balou) op het prachtige kantoor in Den Haag.

Hun doel is om opdrachtgevers op proactieve wijze te ontzorgen, verwachtingen te overtreffen en samen met de opdrachtgevers groei te realiseren. Bruuk bestaat uit twee afdelingen (Bruuk HRM & Bruuk Payroll). Gezamenlijk dragen zij zorg voor medewerkers die voornamelijk werkzaam zijn bij MKB bedrijven in- en rondom de randstad. In verband met het vertrek van de huidige backoffice medewerkster is Bruuk op zoek naar versterking. Op dit moment zijn wij op zoek naar een Backoffice topper! En nee, niet voor tijdelijk, maar het liefst voor een hele lange periode!

Hard werken loont!

Als het van beiden kanten klikt krijg je bij aanvang een tijdelijk contract aangeboden. Hierna is er de intentie om dit contract om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd. Buiten leuke collega’s en een goede werksfeer staat er ook een salaris tegenover tussen de € 1923,- en € 2743,- bruto per maand o.b.v. een 40-urige werkweek. Uiteraard is dit afhankelijk van kennis en kunde. Bruuk valt onder de NBBU cao, wat naast een mooi salaris inhoudt dat je 2% eindejaarsuitkering, 8% vakantiegeld en 25 vakantiedagen + 6,5 ATV dagen o.b.v. een fulltime dienstverband krijgt. Verder ontvang je een goede pensioenregeling en krijg je reiskostenvergoeding.

Ook is er altijd de mogelijkheid om deel te nemen aan cursussen en/of een opleiding om je kennis up-to-date te houden. En vind jij het belangrijk om door te kunnen groeien? Dan is het een kwestie van het bedrijf goed leren kennen, flink je best doen en wie weet run jij in de toekomst de administratieve afdeling wel.

Binnen dit bedrijf is er oog voor de mens. Iedereen is gelijk en je doet het samen. Jaarlijks worden er bedrijfsuitjes georganiseerd en op de vrijdagmiddag vindt geregeld een borrel plaats. Klinkt goed toch?

 

Jouw toekomstige werkdag

Als backoffice medewerk(st)er bij Bruuk heb jij alles behalve een saaie baan. Het is maandagochtend 08.20 uur en je komt aan op het kantoor in Den Haag. Er staat vandaag een drukke dag op de planning, maar daar hou jij van. Je pakt een kopje thee voor jou en je directe collega en start je computer op. Je begint met het bijwerken van de e-mail. Tussentijds word je een aantal keren gebeld voor een ziekmelding en zorg jij ervoor dat de bijbehorende administratie in orde is. Je gaat door met je mail en ook hier staan een aantal vragen van medewerkers in over bijv. hun salaris. Je pakt deze vragen adhoc op waarbij je soms schakelt met je directe collega. Na het beantwoorden van de e-mail en telefoon, ga je verder met het opmaken van contracten van nieuwe medewerkers. Je verwerkt mutaties en weet precies wanneer alle lopende contracten aflopen. Je onderneemt tijdig actie en bent hier verantwoordelijk voor.

In de loop van de middag hou jij je bezig met wat belletjes richting de Arbodienst en het UWV. Jij dient als vast contactpersoon voor externe partijen. Tussendoor beantwoord jij nog wat vragen via whatsapp en beheer je de agenda. Je pakt nog wat te drinken en gaat echt even geconcentreerd te werk bij de urenverwerking van de grote klanten. Dit moet secuur uitgevoerd worden en daarom is het belangrijk dat jij je echt even kan afsluiten.
Aan het einde van de middag staat er nog een webinar op het programma over de minimumloonsverhoging die er binnenkort aan zit te komen. Jij zorgt ervoor dat je altijd op de hoogte bent van de nieuwe wetwijzigingen en houd jou kennis up-to-date. Verder weet jij wat er speelt in de organisatie en hebt een proactieve houding.

Inmiddels is het alweer 17.00 uur en zit je werkdag er alweer op. Je hebt al je werkzaamheden die voor vandaag op de planning stonden af kunnen vinken. Je zet je computer uit en je stapt weer in de auto richting huis. Heerlijke dag zo. Je hebt alweer zin in de dag van morgen!

Dit ben jij

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau (ben je in het bezit van een vak gerelateerd diploma en/of heb je kennis van de NBBU wet en regelgeving? Dan heb jij een streepje voor!);
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschift en je kunt jezelf goed redden in het Engels;
  • Je kan goed overweg met MS Office en bij voorkeur heb je ervaring met Easyflex, AFAS, Nocore of een soortgelijk systeem;
  • Je bent beschikbaar om op vrijdag te werken. De andere dagen zijn in overleg.
Bruuk logo.png

Het werving & selectietraject wordt uitgevoerd door Reinders & van Soest Recruitment. Ben jij geïnteresseerd in de bovenstaande functie neem dan direct contact op met Wieke van der Steen of Maaike Veldhuizen via sollicitatie@reindersenvansoest.nl of telefonisch via 0174-514875.

Persoonsgegevens

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.