Vacature

Assistent Accountant

 

Bleiswijk

 

Parttime/fulltime

 

HBO 

Heb jij ervaring als assistent accountant, en wil je graag werken bij een bedrijf waar de mogelijkheden oneindig zijn? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever is een mensgerichte accountants- en adviesorganisatie. Met verschillende locaties in Nederland is het een serieuze speler in de branche. Op de vestiging in Bleiswijk werken ongeveer 45 medewerkers op verschillende afdelingen. Iedere afdeling en medewerker heeft zijn eigen verantwoordelijkheden. De klanten van onze opdrachtgever komen voornamelijk uit de agrarische sector en aanverwante MKB bedrijven. De agrarische portefeuille bevat (melk-) veehouderij, akkerbouw en boomkwekerijbedrijven. Het is dan ook belangrijk dat je affiniteit en/ of ervaring hebt in deze sector.

Hard werken loont!

Bij een drukke job hoort een mooi salaris! Denk hierbij aan een salaris tussen de € 2500,- en € 3000,- bruto per maand o.b.v. een fulltime dienstverband. Is jouw salarisindicatie hoger, en neem je dus veel kennis en ervaring mee uit de branche? Schroom dan niet om alsnog te solliciteren. Naast een goed salaris heb je de beschikking over een individueel keuzebudget van maar liefst 5% van je brutoloon waarmee je zelf bepaalt welke arbeidsvoorwaarden jij belangrijk vindt. Dit budget kan je bijvoorbeeld inzetten voor meer salaris, het kopen van extra vakantiedagen of voor een eindejaarsuitkering.

Wat onze opdrachtgever onderscheidt ten aanzien van andere accountantskantoren is dat je als werknemer kan investeren in certificaten van aandelen waardoor je meedeelt in de resultaten van de organisatie. Hiermee ben je dus voor een deel eigenaar van de organisatie. Last but not least beschikt onze opdrachtgever over een interne academie. Doorgroeien vanuit deze functie naar de functie van klantbeheerder of bedrijfskundig adviseur behoort op termijn ook tot de mogelijkheden.

CAO: n.v.t., werken met een personeelsgids
Pensioenregeling: een zeer goede pensioenregeling, waarbij de eigen bijdrage van de werknemer minimaal is 
Vakantiegeld: 8% van het bruto jaarsalaris
Vakantiedagen: 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband
Soort contract: bij aanvang een jaarcontract. Bij gebleken geschiktheid volgt hierna een vast contract

pexels-photo-1467435.jpeg

Jouw toekomstige werkdag

Als assistent accountant is iedere dag anders. Dit komt door de diversiteit aan klanten en werkzaamheden. Hieronder hebben we de belangrijkste werkzaamheden beschreven:

  • Administraties verwerken en zelfstandig de jaarrekening, balans en winst- en verliesrekening opstellen;
  • De administratie optimaal verzorgen/ inrichten voor de klant d.m.v. het toepassen van moderne IT-oplossingen en advies uitbrengen met behulp van het gebruik van een dashboard;
  • Signaleren van specifieke aandachtpunten en het begeleiden van de klant op automatiseringsgebied. Daarnaast fungeer je als professioneel sparringpartner voor de klant;
  • Het verzorgen van de belastingaangiftes o.a. omzetbelasting (btw-aangifte) en inkomstenbelasting;
  • Ondersteuning bieden aan de klantbeheerder en adviseurs bij adviesvraagstukken;
  • Het opstellen van kengetallen rapportages.

Dit ben jij

  • Je hebt affiniteit/ ervaring in de agrarische sector en/of MKB;
  • Je hebt minimaal twee jaar werkervaring is een soortgelijke functie bij een accountantskantoor;
  • Jij werkt graag digitaal en hebt affiniteit met ICT-toepassingen;
  • Heeft ervaring met verschillende softwareprogramma’s, zoals CaseWare, AFAS, eVerbinding, Accountview en Imuis;
  • Is communicatief vaardig, klantgericht, kritisch, accuraat en beschikt over een ondernemende instelling. Jij wilt altijd het beste voor je klanten

 

Heb jij vragen over deze vacature? Neem dan telefonisch contact op met Valerie (06-53495918 of 0174-514875).

 
Persoonsgegevens

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.