Tussen 8:00 en 9:00 start jouw werkdag, heerlijk die flexibiliteit! Je pakt eerst een kop koffie of thee terwijl je je computer opstart en je bereidt je voor op een nieuwe werkdag. Je begint je dag met het bijwerken van de facturatie van de geleverde orders van de dag ervoor. Door jouw nauwkeurigheid weet je dat jouw dag soepel verloopt.
Het volgende op jouw zorgvuldige to-do-list zijn de nieuw binnengekomen orders. Jij voert de bestellingen in Exact in en verstuurt ze naar het vrieshuis en de transporteurs. Door jouw werkzaamheden hebben de klanten op tijd hun verse producten binnen.
Rond 10:30uur begint de telefoon te rinkelen en meerdere e-mails stroomden binnen. Jij hebt te maken met vragen van klanten over producten, prijzen, levertijden en order statussen. Tijdens het inwerken was het nog even zoeken maar ondertussen kan je de meeste afhandelen. Je doet dit netjes, professioneel en ook voor eventuele klachten en retourzendingen ben jij beschikbaar. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel!
Na de lunchpauze, even ontspannen een rondje gewandeld in het mooie centrum van Den Haag, verschuift jouw focus naar het uitwerken van diverse administratieve werkzaamheden, ook komen op de dag weer nieuwe orders binnen die je gelijk weer kunt verwerken. Je biedt ondersteuning aan je collega van de financiële administratie en onderhoudt contact met je logistieke collega.
In de middag ligt ook de nadruk op het onderhouden van klantrelaties. Hiervoor heb je contact met het buitendienstverkoopteam. Je zorgt dat de informatie over klanten, offertes en orders in orde is.
Tussen 16.30 en 17:30 uur, na een dag vol afwisselende werkzaamheden en interacties, is het tijd om de computer af te sluiten. Je hebt weer veel kunnen doen, voldaan van een productieve dag ga je weer op huis aan.