Accountmanager AGF

Varekamp Coldstores is een snelgroeiende, logistieke dienstverlener gevestigd in Poeldijk. Ze zijn hét schakelpunt voor importeurs, exporteurs en retail-organisaties met moderne verzamel-, opslag- en distributie faciliteiten. Varekamp Coldstores doet de opslag en distributie van AGF-producten en bloembollen afkomstig en bestemd voor binnen- en buitenland. Ze zijn continu in ontwikkeling om de klanten een full-service logistiekpakket aan te bieden. Hierdoor is geen dag hetzelfde en kom jij te werken in een dynamische, internationale omgeving. Het bedrijf bestaat voornamelijk uit medewerkers in het warehouse en op de customer service. Inmiddels werken er ruim 20 enthousiaste en gedreven vakmensen bij Varekamp Coldstores die de logistieke puzzel iedere dag weer tot een goed einde proberen te brengen. De afdeling customer service bestaat uit zeven personen. In verband met de aanhoudende groei zijn wij voor deze afdeling op zoek naar versterking!

 

Kerneigenschappen

Functienaam: Accountmanager AGF
Standplaats: Poeldijk
Aantal uren: 40 uur
Functieniveau: HBO werk- en denkniveau
Vereiste diploma’s/certificaten: Een afgeronde HBO opleiding richting de logistieke- of commerciële sector
Soort contract: Een tijdelijk contract en bij gebleken geschiktheid een vast contract
Werktijden: tussen 07.00 uur en 18.00 uur
Werkdagen: maandag t/m vrijdag. 1 x per 6 weken op zaterdagochtend
CAO: n.v.t., werken met een eigen arbeidsvoorwaardenregeling
Pensioenregeling: bij NN. Zowel de werkgever als de werknemer dragen bij aan de pensioenpremie. De eigen bijdrage is leeftijdsafhankelijk
Vakantiegeld: 8% van het bruto jaarsalaris
Vakantiedagen: 28 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband

Werkzaamheden

Bij het woord communicatie begint jouw hart sneller te kloppen! Hier ben jij goed in! Zowel intern als extern. Je vindt het heerlijk om in contact te staan met mensen en de hele dag lekker dynamisch bezig te zijn.

Iedere dag is anders en dat geeft jou energie. Je bent het aanspreekpunt voor klanten en vertaalt de wensen van de klant naar de operatie en vice versa. Je bent een professionele gesprekspartner voor klanten en adviseert waar nodig. Je denkt mee en biedt extra diensten aan wanneer dit past bij de wensen van de klant. Je staat zowel telefonisch, als fysiek, in contact en bezoekt af en toe een beurs. Niet alleen om kennis op te doen en om up-to-date te blijven van de laatste ontwikkelingen, maar ook omdat dit de uitgelezen plek is om (nieuwe) klanten te ontmoeten.

Wanneer er een nieuwe klant geïmplementeerd mag worden pak jij direct eigenaarschap. Je zorgt ervoor dat de implementatie soepel verloopt en informeert je collega’s van customer service en het warehouse, zodat iedereen exact weet wat hij/ zij moet doen. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het financiële plaatje. Je kijkt de facturen na voordat deze verstuurd worden en checkt of de geleverde diensten juist op de factuur vermeld zijn.

De ideale kandidaat

  • Heeft enige kennis van douanezaken (grote pré), of je bent bereid om deze op te doen;
  • Heeft AGF kennis en bij voorkeur drie jaar ervaring in een soortgelijke functie/ branche;
  • Heeft veel verantwoordelijkheidsgevoel, bewaart het overzicht en is altijd op zoek naar verbeterpunten om de dienstverlening (nog) beter te maken;
  • Beheerst de Nederlandse en Engels taal in woord en geschrift. Spreek jij ook Spaans, Frans en/ of Duits? Dan werkt dat zeker in je voordeel!

Varekamp Coldstores is een onderneming die volop in ontwikkeling is. Wij zijn op zoek naar een kandidaat die het leuk vindt om met de organisatie mee te denken én mee te groeien. Er liggen prachtige kansen. Aan jou de eer om deze kansen te pakken en te benutten!

Salarisindicatie en overige arbeidsvoorwaarden

Een salarisindicatie tussen de € 3000,- en € 4000,- bruto per maand o.b.v. een fulltime dienstverband. Uiteraard is dit afhankelijk van kennis en ervaring. Heb jij een andere salariswens, maar pas je wel perfect in het plaatje? Ook dan nodigen we je uit om te solliciteren. Naast de informele sfeer en het gezellige-, jonge- en dynamische team wordt er ook hard gewerkt. Natuurlijk wordt het harde werken beloond. Zo is er ieder jaar een teamdag, rammelen de kerstpakketten nooit en ben je ieder jaar welkom op de bedrijfs BBQ. Daarnaast worden successen gevierd en word je op je verjaardag in het zonnetje gezet. Ook is er voldoende ruimte voor persoonlijke ontwikkeling d.m.v. het volgen van cursussen en zijn er op termijn doorgroeimogelijkheden. Dit is dan ook de reden dat er een assessment afgenomen zal worden bij de juiste kandidaat voor deze functie.  

Heb jij vragen over deze vacature? Neem dan telefonisch contact op met Valerie (06-53495918 of 0174-514875).

Persoonsgegevens

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.