Relatiebeheerder

Onze opdrachtgever is een mensgerichte accountants- en adviesorganisatie. Met verschillende locaties in Nederland is het een serieuze speler in de branche. Op de vestiging in Naaldwijk werken zo’n 80 medewerkers op verschillende afdelingen. Iedere afdeling en medewerker heeft zijn eigen verantwoordelijkheden. Onze opdrachtgever richt zich voornamelijk op tuinbouw gerelateerde bedrijven en het MKB.

 

Kerneigenschappen

Functienaam: Relatiebeheerder
Standplaats: Naaldwijk
Aantal uren: 24 – 40 uur
Functieniveau: HBO+ werk- en denkniveau
Vereiste diploma’s/certificaten: HBO accountancy, bedrijfseconomie of bedrijfskunde
Soort contract: een jaarcontract, met kans op (al binnen dit jaar) een vast contract bij gebleken geschiktheid
Werktijden: tussen 7:00 – 18:00 uur (flexibel in te vullen)
Werkdagen: maandag t/m vrijdag
CAO: n.v.t. werken met een personeelsgids
Pensioenregeling: zeer goede pensioenregeling, waarbij de eigen bijdrage van de werknemer maar 3% is 
Vakantiegeld: 8% van het bruto jaarsalaris
Vakantiedagen: 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband

Werkzaamheden

  • Het bespreken van de jaarrekening en tussentijdse cijfers met de klant;
  • Het adviseren van de klant m.b.t. de bedrijfsvoering en waar nodig verbetermogelijkheden door (laten) voeren;
  •  Coördineren en bewaken van de voortgang van het complete adviestraject;
  • Het signaleren van adviesvragen en deze afstemmen met de relatiemanager;
  • Eerste aanspreekpunt voor collega’s als het gaat om de administratieve processen. Jij bent dé financieel specialist; 
  • Het delegeren van het samenstelwerk. Jij bent eindverantwoordelijk voor een efficiënte verwerking en voor de kwaliteit van het jaarrapport; 
  • Het aansturen van de assistent accountants op het administratieve traject en de planning.

De ideale kandidaat

  • Heeft minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Heeft affiniteit met de tuinbouwsector en/of MKB;
  •  (Studerend voor) de AA-titel is een pré; 
  • Werkt graag digitaal, ‘paperless’ en heeft affiniteit met ICT-toepassingen;
  • Weet wat er speelt bij de klanten en heeft van nature een inspirerende, verbindende en professionele houding;
  • Heeft ervaring met verschillende softwareprogramma’s, zoals CaseWare, AFAS, eVerbinding, Accountview en Imuis.

Salarisindicatie en overige arbeidsvoorwaarden

Uiteraard staat er, voor het vervullen van deze functie, een zeer goede beloning tegenover. Denk hierbij aan een salaris tussen de € 4000,- en € 5000,- bruto per maand o.b.v. een fulltime dienstverband. Is jouw salarisindicatie hoger, maar breng jij daarnaast ook veel kennis en ervaring mee? Schroom dan niet om alsnog te solliciteren. We gaan hierover graag met jou in gesprek.  Thuiswerken is bespreekbaar wanneer dit gewenst is. Naast een goed salaris heb je de beschikking over een individueel keuzebudget van maar liefst 5,08% van je brutoloon waarmee je zelf bepaalt welke arbeidsvoorwaarden jij belangrijk vindt. Dit budget kan je bijvoorbeeld inzetten voor meer salaris, het kopen van extra vakantiedagen of voor een eindejaarsuitkering.

Onze opdrachtgever vindt het belangrijk dat iedere medewerker gezond is en daarom is er één a twee keer per jaar de mogelijkheid om een gezondheidstest te doen. Na deze test wordt er individueel advies uitgebracht waar nog winst te behalen valt om jou zo gezond mogelijk door het leven te laten gaan. Ook sportieve uitdagingen gaat onze opdrachtgever niet uit de weg. Denk hierbij aan (beach)volleybaltoernooien, zaalvoetbal en een dagelijkse wandeling met collega’s. Naast de actieve personeelsvereniging die zorgt voor meerdere gezamenlijke lunches per jaar, leuke uitjes en een gezellige BBQ, zijn de kinderen en partner ook van harte welkom bij de jaarlijkse kerstborrel. Deze wil je niet missen! Last but not least beschikt onze opdrachtgever over een interne academie en zijn er interne persoonlijke ontwikkeltrajecten waar je aan kan deelnemen. Dit is een heel mooi traject wanneer je je verder wilt ontwikkelen en wil doorgroeien. Hiervoor kan je interne coaching krijgen wanneer gewenst.

Heb jij vragen over deze vacature? Neem dan telefonisch contact op met Valerie (0174-514875).

Persoonsgegevens

Deze website maakt gebruik van cookies

Accepteer cookie's om door te gaan.