Assistent accountant (audit)

Onze opdrachtgever is een full service organisatie voor het midden- en kleinbedrijf in de regio Haaglanden en ver daarbuiten. Met ruim 35 medewerkers bieden zij hun klanten een breed pakket aan diensten aan op het gebied van accountancy, fiscaal advies, juridisch advies en personeel & organisatie.
 

Kerneigenschappen

Standplaats: Rijswijk
Aantal uren: 40 uur
Functieniveau: HBO
Vereiste diploma’s/certificaten: HBO accountancy
Soort contract: bij gebleken geschiktheid een vast contract
Werktijden: 8:30-17:00 uur
CAO: n.v.t., werken met een personeelsreglement
Pensioenregeling: ondergebracht bij Zwitserleven
Vakantiegeld: 8% van het bruto jaarsalaris
Vakantiedagen: 25 vakantiedagen

Werkzaamheden

  • Jaarrekeningen samenstellen;
  • Verzorgen van de Btw-aangiften, omzetbelasting, belastingaangiften etc;
  • In overleg met de Audit Manager bepaal je de controle strategie en daarna zet je deze zelf uit;
  • Met jouw scherpe blik controleer je complexe posten in de jaarrekening;
  • Je onderhoudt goede klant- en netwerkcontacten en bouwt dit verder uit.

De ideale kandidaat

  • Beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en is klantgericht;
  • Hbo-niveau met een aantal jaren (+/- 3 jaar) ervaring in de accountancy;
  • In staat om zelfstandig te werken;
  • Loyaal naar het bedrijf én de klant;
  • je hebt ervaring in het aansturen van assistenten.

Salarisindicatie en overige arbeidsvoorwaarden

Een bruto maandsalaris tussen de € 3000,- en € 4000,- afhankelijk van leeftijd en ervaring. Je krijgt reiskosten vergoed (a € 0,19 per km) en natuurlijk gezellige collega’s, teamuitjes, feestjes en borrels.

Heb jij vragen over deze vacature? Neem dan telefonisch contact op met Maaike of Zina (0174-514875).

Persoonsgegevens